y/>

niedziela, 2 lutego 2014

Konbawa ^-^




Konbanwa! 

Tak,czas na pierwszą zwykle nudną notkę. Od czego by tu zacząć.. a tak! Jestem Mirai chociaż na prawdę mam na imię Weronika. Mam 13 lat (nieskończone jeszcze 3 miesiące ~(>_<~) ) Interesuję się Japonią, kulturą japońską i ogólnie wszystkim co z Japonią związane (co już pewnie zauważyliście). Słucham głównie jrocka i kpopu, ale słucham także popu, rocka, rapu i trochę metalu. Otaku jestem od prawie trzech lat. Oprócz tego jestem Little Blackstar,Lovatic i Arianator. W życiu obejrzałam około 30 anime (malutko wiem). Blog będzie o wielu rzeczach. Głównie własnie o tematyce japońskiej.  Na razie nie będę pokazywać mojej twarzy ponieważ nie mam żadnych ładnych zdjęć i jestem obecnie chora. Kiedyś na pewno wam się pokażę. No i to tyle na dzisiejszą notatkę.  Sayounara ^^

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz