y/>

czwartek, 6 lutego 2014

~ Moje Początki z Japonią ~


~ Konbawa! ~
W dzisiejszym poście opiszę wam moje początki z Japonią, czyli kiedy obejrzałam pierwsze anime i dlaczego zdecydowałam się je obejrzeć.  A więc zaczynajmy.

Anime oglądałam już od maluszka jednak nie wiedziałam, że są to anime. Dla mnie to była "bajka". Jedynym kanałem jaki oglądałam było Cartoon Network. Pamiętam tylko, że gdzieś w wieku chyba 5/7 lat nie jestem pewna oglądałam z zamiłowaniem Bakugan.  Obejrzałam cały 1 sezon. Później kiedy nie było już mojej ulubionej Runo Misaki przestałam oglądać. Gdy patrzę obecnie na kreskę tego anime muszę stwierdzić, że po obejrzeniu tylu anime co obecnie nie podoba mi się, a pamiętam jak podobały mi się tam włosy i oczy. Potem umarł mój dziadek i przeprowadziłam się do babci. Rodzice zamontowali talerz i całymi dniami oglądałam Disney Channel.  Gdy miałam 10 lat zarejestrowałam się na stronce, gdzie było się albo modelką albo projektantką. Ja byłam modelką i napisałam, że szukam projektantki. Zgłosiła się do mnie jedna osoba. Pisałyśmy chwilę i okazało się, że miała 26 lat. Była bardzo miła i uwielbiała Shakirę. Zapytała się mnie czy oglądam Czarodziejkę z Księżyca. Ja nie wiedziałam co to. Wysłała mi linki do wszystkich odcinków i tak potem zaczęła się moja przygoda z anime. Następnie oglądałam Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch. Po obejrzeniu paru odcinków zapomniałam nazwy i zrobiłam sobie pół roczną przerwę. Zarejestrowałam się na nie istniejącej już stronie polskiego Go Super Model, które znalazłam w gazecie. Można tam było kupować gazety, które robili i sprzedawali inni użytkownicy. Natknęłam tam się na gazetę o anime. Były tam opisy różnych anime. Spodobał mi się opis jednego. Gosic było moim pierwszym poważnym anime gdy wiedziałam, że to nie nazywa się "bajka". Później okazało się dosyć krwawe, ale i tak mi się podobało. Gdy skończyłam  je oglądać i niezbyt mi się spodobało zakończenie zabrałam się za kolejne tytuły.
Jednak oglądałam je dosyć rzadko gdyż nie miałam czasu. Rok temu do tego powróciłam i nauczyłam się wielu rzeczy. Dowiedziałam się między innymi co to manga, cosplay, nauczyłam się trochę japońskiego, zaczęłam uczyć się kultury japońskiej i zaczęłam słuchać azjatyckiej muzyki. A dziś zaczęłam grać w OSU!.

I tym akcentem zakończymy dzisiejszy post. Sayounara! ^-^ 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz