y/>

niedziela, 27 kwietnia 2014

Post nie tematyczny, zmiany na bardziej "kawaii"

Witajcie na blogu po małej przerwie!

Przepraszam was za taką długą nieobecność.
Miałam znowu tak zwanego lenia, ale też to przez szkołę.
Nie jestem najlepszą uczennicą.

Ale wróciłam i postanowiłam znowu zmienić wygląd bloga, bo mi się nie podobał.
Myślałam czy nie usunąć starych notek, ale uznałam, że to nie ma chyba sensu.
Jak myślicie? Piszcie w komentarzach czy je zostawić czy usunąć.
Będę też wstawiać takie obrazki jak powyżej w notkach.

A co u mnie? No cóż teraz mam tydzień wolnego czego chyba nie przeżyję. 
Bardzo lubię szkołę, gdy nie mam żadnych sprawdzianów i nic zadane.
W domu okropnie mi się nudzi. Najgorsze jest to, że moja najlepsza przyjaciółka, 
która chodzi ze mną do klasy mieszka dwie godziny ode mnie na piechotę,
 a autobusem nie dam rady pojechać bo bym się pogubiła >.<
A w szkole codziennie ją widzę i chłopaka którego lubię i mieszka koło niej co
 jest nie fair ale ciii. Haha raczej chyba tylko dlatego chcę do szkoły.

Muszę zbierać jakieś informacje o sławnym polaku kogo sobie wybiorę na polski, nauczyć się tego na pamięć, mówić co najmniej dwie minuty i na dodatek nie wiem kogo!
Gdyby jakiegoś obcokrajowca wzięłabym na przykład Kyary Pamyu Pamyu albo Takanori Matsumoto (Ruki, wokalista The GazettE)! Ratunku :C



Na dziś nie mam już raczej nic do napisania...
Mam nadzieję, że post wam się spodobał i was nie zanudziłam. 
Dobranoc :*





1 komentarz :

  1. Widze ze blog umarl w 2014...
    Ale powiem ze byl swietny! Jesli to w ogole czytasz to bardzo bym chciala zebys odnowila bloga!

    OdpowiedzUsuń