y/>

sobota, 5 kwietnia 2014

Visual Novel - co to jest?

Witajcie po hmmm przerwie? 
Nie wiem czy pisanie postu po dwóch tygodniach można nazwać przerwą, no ale niech będzie.
Nie pisałam z dwóch powodów. Pierwszy to lenistwo a drugi brak pomysłów.
Jednak teraz przeszło mi na myśl, żeby pograć w jakąś grę visual novel.
Nie zrobiłam tego bo nie umiem za dobrze angielskiego i nie chciało mi się ściągać.
Wtedy właśnie pomyślałam o blogu i o ludziach, którzy nie wiedzą co to.
I tak właśnie powstaje dziś ten post.
Jeśli chodzi o mnie (jeśli kogokolwiek to interesuje) to czuję się fatalnie.
Mam stan podgorączkowy, kaszel, katar, ból głowy i ból gardła.
Nienawidzę moich powiększonych migdałów. 
Gdybyście je zobaczyli, to byście się wystraszyli.
Są tak wielkie, że mi języczek dotykają! 
Za dwa tygodnie mam urodziny.
Ale wróćmy do tematu.

"Visual Novel" to dosłownie znaczy "Powieść Wizualna". 
Forma gry, w której rozmawiamy z postaciami tam występującymi. 
Możemy udzielić tylko paru odpowiedzi czyli po prostu postać mówi nam np. 
"jaki piękny dziś dzień" a ty jeśli chcesz polepszyć stosunki z tą postacią masz parę odpowiedzi napisanych np."racja" albo "ja tam wolę deszcz" czy coś w tym stylu. I to my możemy oczywiście wybierać odpowiedzi. 
Te odpowiedzi mają wpływ na dalszą część rozgrywki. Sama gram tylko w "Słodki Flirt". Jednak w niej posiadamy tak zwane punkty akcji, które możemy zakupić za realne pieniądze lub czekać codziennie aż dostaniemy kolejne 10. Trzeba przyznać, że jest bardzo fajna. 
Grałam też w jedną po angielsku, którą pobrałam. Jednak w pewnym momencie nie dało się w niej nić nacisnąć więc ją usunęłam. Radziłam sobie jakoś z google tłumaczem więc nie było tak źle. Więc jak ktoś nie umie angielskiego jak ja polecam google tłumacz. Co z tego, że czasem głupoty pisze. Ha ha ha... nieważne.
Można też kupić za pieniądze na komórkę. Jeśli ktoś ma Android chociaż może na iPhone też są.
Jednak ja i tak najbardziej polecam Słodki Flirt. Jeśli ktoś chce mnie znaleźć to nazywam się WmiraiP.
Dodam wam jeszcze parę zdjęć z tej gry. 

chłopaki
(Jade, Alexy, Dake, Lysander, Kastiel, Nataniel, Kentin, Leo, Armin i Dajan)

Lysio hy hy macie spoiler nie mogłam się powstrzymać...

Mam nadzieję, że dobrze wam to wytłumaczyłam. 
I to na tyle w tym poście mam nadzieję, że wam się spodobał i do następnego :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz