y/>

czwartek, 17 kwietnia 2014

Pullip - co to jest? gdzie kupić?

Ohayou!
Wiem dawno nie pisałam, ale wychodzę z założenia, że jak nie ma się o czym pisać lepiej nie pisać w ogóle.
Dziś są moje 13 urodziny. Boże kolejny rok do starości haha. Wiem jeszcze to daleko, ale to szybko zleci. 
Skoro 13 lat tak szybko zleciało to 80 też szybko zleci. Zamówiłam sobie nowe creepersy bo moje stare, które z resztą kupiłam we wrześniu (czarne z ćwiekami, podeszwa 3,5 cm) się już rozlatują. Teraz zamówiłam całe granatowe. Oprócz tego, że będą granatowe i bez ćwieków to będą takie same no i będą mieć takie okropne sznurówki więc przełożę ze starych . Źle się dosyć czuję. Ale przejdźmy do notki.
Dziś przedstawię wam co to jest pullip i większość rzeczy z nimi związane. A więc zacznijmy.

Pullip są to lalki kolekcjonerskie, którym można wymieniać chipy*, wigi*, ciała i oczywiście ubrania.
Są dosyć drogie razem z tym wszystkim jeśli nie chce się mieć stockowych*.
Ubranka oczywiście można uszyć samodzielnie.
Oto parę tych laleczek.
Oprócz pullip są też inne odmiany tych lalek takie jak Taeyang czy Byul.

ok ja ją chce a i w ogóle ciekawostka Gosick było moim pierwszym anime jeśli ktoś nie czytał notki o moich początkach z anime xD



chip - oczy
wig - inaczej peruka
stock - czyli, że takie jak od razu kupieniu całej lalki

Sama uważam, że taka lalka to naprawdę fajna sprawa :D 
Sama nie posiadam jednak na pewno kiedyś sobie taką kupię.
Według mnie lepiej kupić używane bo są o wiele tańsze. 

W Polsce jest jeden sklep gdzie można je kupić.
http://www.pullipfamily.pl/
lalki są tam drogie, ale myślę, że spokojnie można tam kupować i dużą ofertę butów więc jak sama biedę posiadać pullip na pewno będę buty tam kupować. 

Można też kupować na zagranicznych. 
Ja osobiście znam tylko
pullipstyle.com 
amazon.com 
plasticpop.de
ebay.com

Polecam też zapisywać się do polskich grup na fejsie gdzie można wymieniać lub kupować ubranka i pullip.
A więc to na tyle w tej notce. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam i że notka wam się podoba.
Do następnej ^^ 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz