y/>

poniedziałek, 24 marca 2014

Zmiany,zmiany i post o słodyczach! - japońskie kit kat

Konbanwa!
Tak bardzo nieoryginalnie, no ale cóż.  Pewnie zauważyliście, że na blogu dzieje się dużo rzeczy. Zmieniłam tło, usunęłam nagłówek, nowa favicona (która się wam chyba nie wyświetla), a co najważniejsze została zmieniona nazwa. 
Uznałam, że "Mirai~Chan" nie brzmi zbyt oryginalnie bo przecież dużo osób używa pseudonimu Mirai, a raczej blog powinien mieć oryginalną nazwę. Dlaczego "Japońcowo"? Kiedyś moja koleżanka wygłupiała się. Kiedy jej powiedziałam a raczej napisałam bo działo się to na facebook'u, że czytam bloga o Japonii to ona mi odpisała "aa znowu te japońcowate rzeczy". Po pół roku to mi się przypomniało i uznałam, że "Japońcowo" fajnie brzmi na blog o Japonii. Za tydzień piszę test szóstoklasisty i trochę się boję matematyki. Nie jestem raczej matematyczką. (Baa jak nie umiem obliczyć ile minut i godzin minęło do 5:53 do 11:37)

Teraz napiszę trochę o japońskich słodyczach a mianowicie o japońskich kit kat'ach.
Też mieliście kiedyś sen, że jesteście w sklepie z japońskimi słodyczami i możecie brać za darmo co tylko chcecie? Ja miałam taki właśnie przedwczoraj. 

Kit kat to batony. W polce mamy chyba tylko parę odmian jednak w Japonii jest ich o wiele więcej. 
Z tego co słyszałam jest tam ponad 50 odmian. 
Oto część z nich:

Z tego co wiem są smaki:
♥ zielona herbata 
♥ prażona zielona herbata
♥ "złote cytrusy" 
♥ chiński pudding migdałowy
♥ sernik z polewą truskawkową
♥ sernik z polewą jagodową
♥ tosty ze słodką fasolą azuki
♥ wasabi (japoński chrzan)
♥ pasty miso
♥ jabłkowy
♥ słodkiego ziemniaka
♥ zunda (takie słodycze)
♥ dyniowym (wersja Halloween)
♥ biała czekolada z kawałkami czekoladowych ciasteczek
♥ malinowe
♥ gorzka czekolada
♥ matcha (sproszkowana zielona herbata)
♥ lody waniliowe
♥ ciasteczka z kremem
♥ truskawki i orzechy laskowe
♥ pomarańczowe
♥ guma do żucia
♥ ocet jabłkowy
♥ słodka kukurydza
♥ arbuz i sól
♥ ziemniaczane
♥ karmelowe
♥ winogronowe
♥ sojowe
♥ espresso z białą czekoladą 
♥ zupy z czerwonej fasoli
♥ karmelowym macchiato
♥ ananasowe
♥ kasztanów (co xd)
♥ czerwonych pomarańczy
♥ kantalupy (odmiana melona cukrowego)
♥ Kinako Ohagi (to chyba jest bułka z fasolą,cebulą i czymś tam jeszcze w środku)
♥ czarnego cukru
♥ imbiru
♥ mango
♥ jagodowe
♥ warzywne
♥ owocowe
♥ syrop klonowy
♥ kiwi
♥ wino
♥ piwo imbirowe
♥ kinako (to japońska nazwa mączki z fasolek soi)
♥ francuska sól
♥ karmel i sól

I to wszystkie, które udało mi się znaleźć w internecie. Sporo prawda? 
Nie wiem czy to wszystkie jakie są i czy jakieś się nie powtarzają, jeśli się jakiś powtórzy to przepraszam.
Trzeba przyznać, że niektórych bym nie chciała próbować a drugie wręcz przeciwnie.
Mam nadzieję, że post wam się  spodobał a ja już idę spać bo jest 23.08 a ja jutro mam na 8.00 i coś czuję, że będę spać na lekcjach. Do następnego postu :))

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz