y/>

czwartek, 20 marca 2014

Jestę kolekcjonerę - spinki

Ohayou! ^^

Co u was? :) Ja przed chwilą wróciłam ze szkoły a teraz nażeram się landrynkami. Nieźle dzisiaj się zdziwiłam.Wracam do domu, ściągam kurtkę i buty, potem kładę plecak na sofie u mnie w pokoju i się odwracam a tu na szafce leży jakaś paczka do mnie.Zdziwiłam się bo nic nie zamawiałam i nie płaciłam za nic. Otwieram a tam dwie spinki kostki. A więc dzisiaj pokażę wam moje spinki w stylu pastel goth.

Wiem nie jest ich dużo bo tylko dwie pary ale jestem z nich niesamowicie zadowolona 
(z łapek, kostki dostałam dzisiaj, ale mam nadzieję, że z nich też będę zadowolona)

kostki

ja w jednej z kostek (boże nie zwracajcie uwagi na moją grzywkę ona zawsze taka jest xD)

łapki :3

a tutaj w łapce :3

Wiem, że post taki trochę krótki. Za chwilę mam korepetycje z angielskiego. Od razu mówię,że nie płace za uszkodzone monitory czy oczy ani nic innego. Łapki kupiłam na allegro i kostki też chyba z allegro. Mam nadzieję,że post wam się podobał :3 Do następnego ^^

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz