y/>

niedziela, 2 marca 2014

Subkultury ~Lolita 2/25?

Konbanwa!
A więc tak jak obiecałam,dzisiaj post o classic lolicie, co z tego,że piszę to o 22 i to jeszcze w dzień, w którym opublikowałam ogólnie o lolitach. Ech... Nie przedłużając dalej zapraszam do czytania ^.^

Classic lolita jest taką bardziej dojrzałą lolitą. Ubiera się w brązy, bordo, zieleń, błękity i nie tylko. Często też jak inne lolity noszą parasolki, które mają je chronić przed światłem. Zacznijmy od sukienek.








Różnorakie koronki, hafty, kokardy, odcienie brązu czy bordo bardzo często pojawiają się u classic lolit. Można dodać różne dodatki  vintage.
Lolity nigdy nie noszą spodni (no chyba, że nie chcą wyglądać jak lolity) . 


Fryzura jest tak na prawdę dowolna, tylko powinna być skromna. Kolor powinien był naturalny czyli blond, czerń, brąz czy rudy. Rozpuszczone, kucyk, dwa kucyki, warkocze, koczki, kok, warkocz jak najbardziej wchodzą w grę.


Cera oczywiście jak przy reszcie lolit porcelanowa. Dlatego,że ten styl powstał o to by upodobnić się do lalek, które zawsze były bladziuteńkie. Jak makijaż to bardzo naturalny. Jakiś róż, można lekko podkreślić oko, umalować nie za mocno rzęsy czy usta na bladziutki róż, ale najlepsza jest opcja no make up.


Buty powinny być także skromne, na lekkim obcasie, ale nie muszą, mogą być wyższe lub płaskie.
Zwykle są białe, brązowe lub czarne, dopasowane do reszty stroju.





A teraz niespodzianka o której wczoraj wspomniałam.
Stworzyłam a raczej wymyśliłam nową OC, która będzie właśnie przez cały ten miesiąc przedstawiać projekty sukienek, do danego stylu. Oczywiście mojego pomysłu. Wiem wiem pisałam, że powinny mieć naturalny kolor włosów ale dla niej zrobimy wyjątek xD Nie spodziewajcie się cudów.
Ma na imię Scarlet a o to ona. (ja narysowałam tylko ubrania, sama modelka pochodzi z takiej książeczki w kiosku gdzie można projektować na gotowych modelkach ubrania). Jeśli chodzi o te rękawy to miały one być kremowe xD

Mam nadzieję, że jest ok >.<
W każdym razie na dziś to na tyle :) 
Jeśli coś źle napisałam to przepraszam :/ 
Do następnego postu ^^

2 komentarze :

  1. Bonjour. Cna Yu zstąpiła z niebios i staje sobie tu na ziemi aby skomentować twojego bloga >:3
    Ogólnie to dość ciekawie, przyznać muszę, ale jest jedna rzecz, która rani moje biedne oczka a mianowicie... Brak spacji po kropkach i przecinkach, źle się przez to czyta a bynajmniej mi. A tak to wszystko jest cacy a ty zyskałaś komentatorkę ^U^
    Ps. Wyłącz weryfikacje obrazkową, bo jam leniwa i mnie się pisać nie chce tego pseudo kodu, hasła czy co to tam jest ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię ^^ Postaram się to naprawić w następnym poście oraz już wyłączyłam ^.^

      Usuń