y/>

piątek, 21 marca 2014

Subkultury ~Lolita 4/25?

Ohayou! 
Tak,w końcu doczekaliście się następnego postu o lolitach,i to jeszcze dwa posty w ciągu dnia.
Jest piątek,nudzi mi się więc hmm tym lepiej dla was. Tym razem będę pisać o sweet lolitach.




Jeśli chodzi o sukienki to jest tego na prawdę masa. być w bardzo jasnym kolorze np. różowy, błękitny, miętowy, liliowy, jasno żółty. Przy chyba każdej są jakieś koronki, falbanki, kokardy.


Fryzura jest tak na prawdę obojętna byle była urocza. Mogą to być dwa koczki,kucyki,rozpuszczone,warkocze. Kolor włosów jest także obojętny. Może to być naturalny lub jakiś np. różowy, fioletowy, niebieski, biały (byle by pasował). 


Na głowach najczęściej noszą wielkie lub małe kokardy,jakieś urocze opaski,sztuczne kwiatki.





Torebki to tak na prawdę chyba najbardziej rozległy temat po sukienkach. Może być w kształcie królika, misia, jednorożca, gwiazdy, muffina, cukierka, serca i wiele więcej. Może być też w miarę normalna i mieć wielką kokardę na przodzie.




Buty są no cóż tak na prawdę z nimi jest tak samo jak z sukienkami. Byle by pasowały do reszty stroju.

A więc dam dam daaaaam oto Scarlet w sukience mojego projektu.
Musiałam jej rozjaśnić włosy bo kredka mi się zgubiła xD
Chyba lepiej mi wyszło niż dwa poprzednie.
A wy co sądzicie? 


A więc to na dziś tyle no chyba, że będzie mi się nudzić, ale raczej wątpię bo siostrzeniec przyjeżdża do mnie z siostrą do poniedziałku. Oczywiście to ja będę musiała się zajmować kiedy się w nocy obudzi co z tego, że powinnam spać co najmniej 8 godzin. Mam nadzieję, że jutro też coś wam napiszę. To do następnego postu ^^ 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz